Polagra
Niewątpliwym atutem targów POLAGRA jest ich różnorodność i to się na pewno nie zmieni. Ekspozycja budowana jest w oparciu o trzy równoległe salony.
Salon FOOD przeznaczony jest dla branży spożywczej. To zwiastun trendów konsumenckich, kompleksowy przegląd ofert i promocja polskiej gospodarki. Odwiedza go kilkadziesiąt tysięcy profesjonalistów z całego świata, poszukujących nowości, inspiracji, nastawionych na zawarcie długoterminowych kontraktów.
To ważne wydarzenie w rozwoju nowych perspektyw eksportowych, w którym kluczową rolę odgrywa program Hosted Buyers, w którym menedżerowie sieci handlowych oraz hurtowni, dystrybutorzy i importerzy żywności spoza Polski mogą wziąć udział w targach na bardzo preferencyjnych warunkach. – Hosted Buyers to bardzo istotny element targów pozwalający promować polską żywność na rynkach zagranicznych. Nie wyobrażamy sobie, by mogło go zabraknąć podczas tegorocznej edycji. Nasze prace związane platformą online służącą do umawiania spotkań biznesowych niewątpliwe pomogą nam wzmocnić ten punkt programu POLAGRY – objaśnia Dariusz Wawrzyniak.
Salon FOODTECH można określić jako tętniącą życiem fabrykę żywności, w której można zobaczyć działanie całych linii produkcyjnych. To miejsce inspiracji dla przedstawicieli firm produkujących żywność: kadry zarządzającej, kierowników i specjalistów zajmujących się produkcją żywności, technologią żywności oraz utrzymaniem ruchu.
Podczas Salonu HORECA prezentowane są innowacyjne rozwiązania usprawniające pracę profesjonalnych kuchni, zwiększające zakres usług oferowanych przez lokale gastronomiczno-noclegowe, zapewniające bezpieczeństwo i komfort pobytu gościom restauracji czy obiektów noclegów. Co roku odwiedza go kilka tysięcy restauratorów, kucharzy oraz właścicieli i menadżerów obiektów wypoczynkowo-noclegowych.
Salon wzbogaca strefa kulinarna, w której odbywa się najbardziej prestiżowy konkurs w polskiej gastronomii – Kulinarny Puchar Polski.
Wszystkim trzem ekspozycjom towarzyszą szkolenia branżowe, eksperckie spotkania, dystrybutorów żywności, rozwiązań marketingowych. Odbywają się także panele dyskusyjne z udziałem ekspertów na temat zmian w zachowaniu konsumentów, trendów w żywieniu, szkoleń, pozwalających rozwijać produkcję i wdrażać standardy bezpieczeństwa pracy.