Babi Targ w Poznaniu
BABI TARG w Poznaniu 🛍
Jesienne wietrzenie szaf!
27 października 2019 | 12.00-16.00 | Hala nr 1 MTP w Poznaniu
Bilety do kupienia od 26 września na stronie bilety24.pl (sprzedaż ruszy ok. 12.00)
BILETY DLA WYSTAWCÓW ZOSTAŁY WYPRZEDANE
Zapraszamy na Babi Targ, czyli jesienne wietrzenie szaf, które odbędzie się 27 października w Hali nr 1 MTP w Poznaniu.
Imprezie będzie towarzyszyć będą warsztaty dla dzieciaków przygotowane przez animatorów i animatorki z Zajafka!
Babi Targ jest lokalną odmianą znanych już wcześniej na zachodzie swapping parties, polegających w głównej mierze na wymianie ciuchów, butów i innych dodatków.
W miarę rozwoju imprezy uczestniczki i uczestnicy nadali jej własny charakter. Oprócz wymiany zaczęli również kupować i sprzedawać przyniesione ubrania. Babi Targ stał się imprezą idealną zarówno dla tych, którzy lubią wietrzyć swoje szafy i dla poszukiwaczek/poszukiwaczy ciekawych i nietuzinkowych rzeczy.
💛 O BABIM TARGU
Pierwszy BABI TARG odbył się 12 lat temu w klubokawiarni Meskal w Poznaniu i zainaugurował działalność Babilądu w marcu 2007. W wymianie wzięło wówczas udział 40 pań. Teraz nasze imprezy gromadzą kilkaset osób i są organizowane regularnie w Poznaniu i wielu innych miastach Polski. Do tej pory odbyło się ponad 100 edycji imprezy, Babi Targ był przez trzy lata główną modową imprezą Międzynarodowego Festiwalu Twórczości Kobiet No Women No Art. W 2013 i 2014 roku znalazł się również w programie Generatora Malty – jednego z ważniejszych projektów Festiwalu Malta. W 2014 zorganizowana została wyjątkowa edycja imprezy – ogólnopolska akcja wymiany ciuchów Babi Targ z OLX, która odbyła się równocześnie w 7 miastach Polski: Warszawie, Gdańsku, Szczecinie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Krakowie, i zgromadziła ponad 14 000 uczestniczek i uczestników!
Organizowane są również specjalne edycje Babiego Targu skierowane głównie do rodziców, czyli Mami Babi Targ oraz edycje w innych miastach Polski – m.in. regularnie w Gdańsku i Bydgoszczy, a ostatnio również w Gnieźnie i Łodzi.
Babi Targ® jest najstarszą i największą imprezą tego typu w Polsce!
🎟 BILETY:
5 zł- Odwiedzająca/-y
45 zł- Wystawiająca/-y z 2 torbami (wielkość stoiska: 1×1,5 m, w cenie biletu: dwie torby/ walizki/ kartony/ stojaki z ubraniami)
10 zł – Pomocniczka/Pomocnik
Bilety będą do kupienia od 26 września, ok. godz. 12.00, na portalu Bilety24.pl oraz stacjonarnie w Centrum Informacji Kulturalnej przy ulicy Ratajczaka 44 w Poznaniu.
Bilety dla Odwiedzających będą sprzedawane wyłącznie w dniu imprezy, przy wejściu na wydarzenie.
💜 WAŻNE INFORMACJE
🧡 I. DLA WYSTAWCÓW:
Wstęp na salę dla Wystawiających i Pomocników/-czek, którzy zakupili bilet w przedsprzedaży – w godz. 10.30- 11.45.
Wstęp dla Wystawiających i Pomocników/-czek, którzy nie zakupili biletu w przedsprzedaży (obowiązuje jedynie w przypadku, jeśli pula biletów dla Wystawiających nie zostanie wyczerpana w przedsprzedaży) – od godz. 11.00 do 11.45.
Na imprezę należy zabrać ze sobą bilet z widocznym QR Code (w telefonie lub wydrukowany).
Każdy Wystawca może dokupić maksymalnie 1 bilet dla Pomocnika /-czki. Pomocnik musi towarzyszyć Wystawcy podczas pierwszej kontroli biletów.
Limit bagaży to 2 sztuki!
Przy pierwszym wejściu na halę należy mieć przy sobie wszystkie torby z ubraniami, powinien być również obecny Pomocnik, dla którego Wystawca zakupił bilet. Bilety należy zachować do ponownej kontroli na Hali!
Nasze stojaki będą rezerwowane na profilu Babiląd na Facebooku. Tych Wystawców, którym nie uda się zarezerwować stojaka prosimy o zabranie ze sobą wieszaków, stojaków, stolików lub innych przedmiotów, które będą przydatne w wyeksponowaniu przyniesionych ubrań (za taki sprzęt nie jest pobierana opłata).
💚 II. DLA ODWIEDZAJĄCYCH:
Osoby Odwiedzające, które nie wystawiają swoich ubrań a przychodzą na imprezę na zakupy zapraszamy od godz. 12.00 – bilety, w cenie 5 zł, będą do kupienia przy wejściu do Hali (prosimy zabrać drobne, płatność wyłącznie gotówką).
💙 III. DLA WSZYSTKICH:
Na teren targów można się dostać WEJŚCIEM POŁUDNIOWYM (w dawnym McDonaldzie – obok pawilonu nr 1, przy ul. Głogowskiej).
Na terenie Targów, w pobliżu Hali nr 1, znajduje się płatny parking MTP (w dniu 27.10.2019 możliwy jest wjazd – w cenie 20 zł – wyłącznie dla Wystawców i Pomocników po okazaniu biletu na Babi Targ) – wjazd od ul. Śniadeckich. Uwaga- ilość miejsc na parkingu jest ograniczona. Miejsca parkingowe znajdują się również wzdłuż okolicznych ulic, a przy Dworcu Zachodnim zlokalizowany jest parking buforowy.
Na teren Targów można wejść/ wjechać od godz. 10.00!
Uwaga! Na teren przed Halą najpierw wpuszczane są osoby stojące w kolejce przed Wejściem Południowym, od strony ul. Głogowskiej, a dopiero w drugiej kolejności osoby, które wjechały na teren Targów autem.
REGULAMIN BABIEGO TARGU®:
1. Organizatorem imprezy pt.: „Babi Targ” odbywającej się w Hali nr 1 MTP w Poznaniu 27 października 2019 jest: Joanna Stankiewicz, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Joanna Stankiewicz Ośrodek Rozwoju Osobistego Kobiet “W krainie czarów” w Poznaniu (60-681), Os. B. Chrobrego 21E/39.
2. Uczestnictwo w imprezie jest jednoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego regulaminu. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem wiążące są postanowienia Organizatora.
3. Osoby obecne na imprezie (Uczestnicy) zobowiązane są zachowywać się w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych Uczestników, a w szczególności przestrzegać postanowień Regulaminu, który dostępny jest na stronach www.bilety24.pl i www.babilad.pl oraz regulaminu obiektu, w którym odbywa się impreza, a także podporządkowywać się poleceniom członków służby informacyjnej i służby porządkowej Organizatora.
4. Służby porządkowe organizatora są uprawnione do odmowy wstępu na imprezę lub usunięcia z terenu imprezy osoby będącej pod wpływem alkoholu lub osoby, której zachowanie stwarza zagrożenie dla tej osoby lub innych Uczestników.
5. Dzieci mogą uczestniczyć w imprezie wyłącznie pod opieką dorosłych.
6. Uczestnictwo w imprezie jest odpłatne.
Wstęp dla Odwiedzających kosztuje 5 zł.
Wstęp dla Wystawiających kosztuje:
45 zł (stoisko ma wymiary 1,5 x 1 m, w cenie biletu: dwie torby, walizki lub stojaki z ubraniami).
10 zł – Pomocniczka/Pomocnik
Maksymalna liczba bagaży na jednym stoisku wynosi 2 sztuki. Wszystkie torby należy mieć przy sobie przy pierwszym wejściu na halę, gdy obsługa sprawdza bilety – zabronione jest donoszenie kolejnych toreb.
Jeden Wystawiający może mieć do pomocy jedną Pomocniczkę/Pomocnika, który musi być z Wystawcą przy pierwszym wejściu na halę, gdy obsługa sprawdza ilość i rodzaj zakupionych biletów.
Każda osoba wchodząca na teren imprezy musi zakupić bilet!
Przed pojawieniem się na terenie imprezy należy zapoznać się z rozmieszczeniem kas.
7. Przedsprzedaż biletów dla Wystawiających – w cenie 45 zł oraz biletów dla Pomocników – w cenie 10 zł wystartuje 26.09.2019, ok. godz. 12.00 na stronie www.bilety24.pl i zakończy się najpóźniej 24.10.2019 ok. godz. 23.00. Jedynie w przypadku jeśli pula biletów dla Wystawiających nie zostanie wyczerpana bilety będzie można zakupić również przy wejściu na imprezę. Część biletów, po uruchomieniu sprzedaży internetowej, trafi do sprzedaży w CIK (ul. Ratajczaka 44) – będą dostępne do wyczerpania tej puli.
8. Bilety dla Odwiedzających będą sprzedawane wyłącznie w dniu imprezy, przy wejściu na wydarzenie.
9. Wstęp na salę dla Wystawiających i Pomocników/-czek z zakupionym w przedsprzedaży biletem – od godz. 10.30 do 11.45.
Wstęp dla Wystawiających i Pomocników/-czek, którzy nie zakupili biletu w przedsprzedaży (obowiązuje jedynie w przypadku, jeśli pula biletów dla Wystawiających nie zostanie wyczerpana w przedsprzedaży) – od godz. 11.00 do 11.45.
Wstęp dla Odwiedzających (osoby, które nie wystawiają/ nie wymieniają/nie sprzedają ubrań) – od godz. 12.00 Na miejscu prosimy zapoznać się z układem kas dla Wystawiających i Odwiedzających.
Impreza kończy się o godz. 16.00. Uczestniczki i uczestnicy mają 15 minut na demontaż stoisk.
Każda osoba wchodząca na imprezę otrzymuje pieczątkę uprawniającą do wchodzenia i wychodzenia.
10. Ubrania, buty, dodatki i wszelkie sprzęty przynoszone na imprezę muszą być czyste i w dobrym stanie.
11. Organizator nie odpowiada za zaginione lub uszkodzone podczas imprezy rzeczy.
12. Organizator nie pobiera prowizji od sprzedaży i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne rozliczenia uczestniczek z Urzędem Skarbowym.
13. W imprezie nie mogą brać udziału sklepy i inne podmioty gospodarcze, w tym również samodzielnie działający projektanci i rękodzielnicy, prowadzący sprzedaż artykułów niezwiązanych z modą, w tym kosmetyków. Podczas imprezy nie można również roznosić ulotek lub prowadzić jakiejkolwiek bezpośredniej lub pośredniej formy promocji jakiegokolwiek działania niezwiązanego z Babim Targiem, chyba że Organizator wyraził na to zgodę.
14. Wstęp poza kolejką mają osoby, którym udało się zarezerwować stojak oraz kobiety w ciąży.
15. Organizator zaprzestanie sprzedaży biletów w przypadku, gdy liczba uczestników przewyższy dopuszczalną pojemność pomieszczeń.
16. Uczestniczki i uczestnicy, wystawiający się na Babim Targu®, muszą zabrać ze sobą wieszaki, stojaki lub innych przedmioty, które będą przydatne w wyeksponowaniu przyniesionych ubrań i sprzętów.
17. Wśród osób lubiących stronę Babilądu® na profilu Facebook zarezerwujemy na czas imprezy nasze stojaki. Prosimy śledzić profil, co jakiś czas będą się na nim pojawiały informacje o możliwości rezerwacji sprzętu na Babi Targ. Zarezerwowany sprzęt należy po imprezie zwrócić Organizatorowi.
18. Jedno stoisko nie może zajmować więcej niż ok. 150 cm x 100 cm przestrzeni. Przy wejściu na salę każdy Wystawca otrzyma oznaczenie w formie naklejki, które będzie stanowić informację o tym ile stoisk wykupił. Wystawca ma obowiązek utrzymania oznaczenia (naklejki) w widocznym miejscu, przez cały czas trwania imprezy.
19. Za wszelkie powstałe w wyniku działań uczestniczki/ uczestnika zniszczenia odpowiada sam uczestnik/uczestniczka.20. Każda osoba biorąca udział w imprezie udziela zgody na wykorzystanie wizerunku z fotorelacji z wydarzenia. Organizator oświadcza, że zdjęcia wykonane podczas wydarzenia będą wykorzystywane w celach promocyjnych Organizatora, na co Uczestnik/-czka wyraża zgodę. Uczestniczce/Uczestnikowi nie przysługują żadne roszczenia z tytułu wykorzystania wizerunku.
21. Każda osoba biorąca udział w imprezie akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem wiążące są postanowienia Organizatora.
22. Osoby, które dopuszczą się załamania postanowień niniejszego regulaminu lub nie będą stosować się zaleceń organizatorek będą proszone o opuszczenie imprezy bez prawa do zwrotu kosztu biletu.
23.Uczestnicy biorą udział w imprezie na własną odpowiedzialność i odpowiadają karnie lub cywilnie za szkody wyrządzone Organizatorowi, MTP lub innym Uczestnikom.
ORGANIZATOR
BABILĄD®
KĄCIK DLA DZIECI:
Zajafka to grupa artystów, która czerpie z wielu dziedzin sztuki m.in. ze świata teatru, muzyki, plastyki i sportu, co pozwala im tworzyć niekonwencjonalne wydarzenia, które zapadają w pamięć. W Poznaniu i innych miastach w całej Polsce organizują zabawy i spektakle dla dzieci, eventy oraz występy artystyczne dla dorosłych, a także niesztampowe kampanie reklamowe (tzw. ambient marketing). Bogata wyobraźnia oraz olbrzymie zaplecze sprzętowe umożliwiają im podjęcie się realizacji nawet najbardziej szalonych pomysłów. Ich Animatorzy, to osoby niezwykle kreatywne, zaangażowane oraz otwarte na innych.
OBSŁUGA PRZEDSPRZEDAŻY:
Bilety24.pl