Lokalny Fyrtel

To co najciekawsze w Poznaniu i okolicach




Poznań Sport

Są prostsze sposoby, żeby być bliżej klubu!

Pod takim hasłem rozpoczyna się najnowsza inicjatywa Lecha Poznań, która ma zwiększyć frekwencję na INEA Stadionie.

Program LECHICI skierowany jest do wszystkich kibiców Kolejorza. Na uczestników czekają przywileje, bardziej ekskluzywny dostęp do Lecha oraz nagrody. Oczywiście żeby móc skorzystać z tych rzeczy trzeba pojawiać się na meczach Kolejorza. Włodarze klubu chcą przyciągać stałych kibiców ale i zdobywać nowych. Liczą, że nowy pomysł spowoduje wzrost frekwencji w najbliższych latach.

Jak mówi Sebastian Starczewski,dyrektor marketingu Lecha Poznań – Z analizy samych danych systemu sprzedaży biletów wiemy, że 80 procent kibiców Kolejorza pojawia się na naszych meczach maksymalnie 2 razy w sezonie. Ze spotkań i rozmów z kibicami, a także badania ich opinii wiemy, że bycie bliżej klubu jest jedną z ich głównych, naturalnych potrzeb. Nie ulegało więc wątpliwości, że jako klub musimy wzbogacać ich przeżycia, jako sympatyków Lecha.

Na czym polega program LECHICI? Otóż kibice chodzący na mecze Lecha Poznań lub robiący zakupy w klubowym sklepie będą za wydane pieniądze zdobywać punkty. Będzie można wykorzystać je na niedostępne dotychczas, wyjątkowe i ekskluzywne nagrody, akcje lub zniżki na zakup biletów czy karnetów. Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się w programie. Każda obecność na meczu (a nie zakup biletu!), każdy zakup w klubowym sklepie to kolejne punkty na koncie.

– Nasze prace trwały kilkanaście miesięcy i wymagały od nas powiązania ze sobą trzech różnych systemów obsługi kibica: biletowego, handlowego w punktach sprzedaży i handlowego w sklepie internetowym, a także stworzenia platformy, która je zintegruje i będzie podstawą działania programu LECHICI. Wiedzieliśmy od samego początku, że kluczem do sukcesu będzie scalenie ze sobą wszystkich punktów styku życia kibica i działalności klubu – mówi Daniel Zieliński, kierownik projektu i na co dzień szef działu sprzedaży biletów Lecha Poznań.

Logując się na konto na stronie lechpoznan.pl/LECHICI – widoczne są punkty, a także m.in.  ranga użytkownika (jest ich pięć). Zależy ona od obecności na meczach domowych Lecha w Lotto Ekstraklasie. Oczywiście im więcej meczów na koncie tym wyższa ranga, co skutkuje dostępem do atrakcyjniejszych nagród.

Każdy kibic Kolejorza w trakcie jednej edycji (ligowy sezon) zyskuje szereg przywilejów. Sama rejestracja daje możliwość zbierania punktów i wymianę ich na nagrody, dostęp do specjalnych promocji na zakupy, newslettera, a także oferuje 2 bezpłatne treningi w LPFA. Zdobywając kolejne rangi kibice otrzymują  np. możliwość uczestnictwa w konferencji prasowej, oglądanie meczu z bezpośredniej okolicy ławki rezerwowych, uczestnictwo w prezentacji analizy pomeczowej z klubowym analitykiem, a nawet ekskluzywny spacer pod dachem INEA Stadionu. Co istotne punkty nie przechodzą na kolejną edycję! Można je jednak przeliczyć na zniżkę na karnet na kolejny sezon lub rundę, albo na zakupy w klubowym sklepie.

– Z dniem uruchomienia programu rusza też kampania reklamowa, która najbardziej intensywna będzie w okresie startowym, czyli przez około 3 miesięcy. Podczas konferencji prasowej zaprezentowany został jeden z czterech przygotowanych materiałów video, których premiery zaplanowane są na kolejne tygodnie. Oprócz wykorzystania typowych rozwiązań w kanałach zarówno wewnętrznych jaki zewnętrznych, nie zabraknie również niestandardowych, ambientowych działań promocyjnych – zdradza Starczewski.




ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *