źródło: lechpoznan.pl/Lech Poznań

Firma bukmacherska STS została sponsorem strategicznym Lecha Poznań. Obecna umowa obowiązywać będzie do 2023 roku.

Kolejorz zyskał nowego-starego Sponsora Strategicznego. Poznańska drużyna współpracuje z STS od 2013 roku. Jak widać obie strony są z tego zadowolone, dlatego podjęto decyzję o jeszcze większym zaangażowaniu.

Ponad siedem lat współpracy pokazuje ogromne zaufanie, jakim darzą się tak rozpoznawalne marki na polskim rynku sportowym. Można śmiało powiedzieć, że jesteśmy ze sobą na dobre i na złe. Przeżyliśmy razem wiele wspaniałych, pozytywnych momentów, jak np. mistrzostwo Polski w 2015 roku czy faza grupowa Ligi Europy. Ale też, jak to w życiu bywa, musieliśmy czasami mierzyć się również z przeciwnościami losu – mówi Karol Klimczak, prezes Lecha Poznań. – Wieloletnia współpraca Kolejorza z STS może być bez wątpienia wzorem dla innych klubów piłkarskich w naszym kraju – dodaje.

Podpisana dziś umowa między STS a Lechem Poznań, to kolejny etap realizacji strategii wspierania polskiego sportu. Z Kolejorzem jesteśmy związani już od siedmiu lat, a przed nami kolejne trzy sezony wspólnych emocji. Rozpoczęty dziś rozdział współpracy STS z Lechem Poznań wpisuje się w plan kooperacji z najbardziej rozpoznawalnymi markami, a taką z pewnością jest w naszym kraju Kolejorz. Jestem przekonany, że podpisany kontrakt przełoży się na liczne korzyści zarówno dla naszej firmy, klubu, a także kibiców – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

Przez blisko siedem lat bukmacher nie ograniczał się tylko do eksponowania własnego logo. Często organizowano wspólne akcje jak np. umożliwienie kibicom podjęcia decyzji w koszulkach, z jakim logotypem na froncie zagrają mecz Ligi Europy z FC Basel. Wspólnie z klubem i kibicami realizował oraz wsparł również takie projekty, jak oglądanie meczu z Piastem Gliwice na telebimie przed stadionem, kolorujeMY czy umieszczenie logo fundacji Sport Twoją Szansą na koszulkach meczowych Lecha Poznań. Dochód z licytacji tych unikatowych koszulek pozwolił na pomoc podopiecznym organizacji dobroczynnej.

Nasza działalność sponsorska zdecydowanie wykracza poza ogólnie przyjęte ramy sponsoringu sportowego. Zdajemy sobie sprawę, że to kibice tworzą wyjątkową atmosferę w trakcie rozgrywek, dlatego wszystkie nasze umowy sponsorskie opieramy o aktywacje skierowane do fanów. Kibice Lecha również mogą liczyć na kolejne dedykowane im projekty specjalne w trakcie trwania naszej współpracy – dodaje prezes STS.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *