AliExpress, globalny lider handlu internetowego, został nowym sponsorem Kolejorza. Umowa będzie obowiązywać do 30 czerwca 2021 roku, z możliwością przedłużenia. Dla AliExpress jest to pierwsze na świecie partnerstwo w zakresie marketingu sportowego.
Ostatnie działania Lecha Poznań zyskują aprobatę kibiców. Po bardzo udanym okienku transferowym, przyszła teraz kolej na przedstawienie nowego sponsora. AliExpress to jedna z najszybciej rozwijających się w Polsce marek „lifestyle” oraz e-commerce. Jak podkreślają szefowie Lecha umowa nie jest efektem ostatnich świetnych wyników drużyny w Europie, ale rozmów rozpoczętych blisko rok temu. Nie da się jednak zaprzeczyć, że dobra prasa w ostatnim czasie mogła wpłynąć na ostateczną decyzję Chińczyków.
–Jest to potwierdzenie, że nasz klub jest silnym brandem. Kluczowa okazała się nasza reputacja nie tylko na polskim, ale i europejskim rynku. Miłym dodatkiem do współpracy są wynegocjowane dla naszych kibiców korzystne warunki zakupów na platformie, zwłaszcza podczas nadchodzących wyprzedaży w ramach Dnia Singla – mówi Karol Klimczak, prezes zarządu KKS Lech Poznań.
Dla AliExpress, który przygotowuje się do bicia rekordu Światowego Festiwalu Zakupów 11 i 12 listopada, znanego również jako Dzień Singla, partnerstwo z poznańskim klubem to pierwszy krok w kierunku marketingu sportowego. Logo AliExpress pojawi się na spodenkach zawodników pierwszego zespołu Lecha Poznań, a reklamy sponsora umieszczane będą na stadionie podczas meczów ligowych. Ponadto kibice Kolejorza otrzymają specjalne kody rabatowe do wykorzystania na platformie AliExpress. Szczegóły tej promocji maja zostać ogłoszone niebawem.
– Polska jest jednym z naszych wiodących rynków w Europie, a piłka nożna to sport narodowy dla Polaków. Chcemy, aby współpraca z Lechem Poznań symbolizowała nasze zaangażowanie na polskim rynku. Lech to ambitny zespół, zaangażowany w rozwój młodzieży i reprezentujący Polskę w tegorocznej Lidze Europy. W nadchodzącym sezonie, w ramach partnerstwa z klubem, będziemy szukać sposobów integracji wspólnych działań w różnych obszarach. Początkiem będzie nasza kampania wspierająca Dzień Singla w listopadzie – podkreślił Gary Topp, prezes AliExpress na Europę Środkowo-Wschodnią.
Pierwszy mecz Lecha Poznań, podczas którego zawodnicy pojawią się z logo AliExpress na spodenkach, odbędzie się w najbliższa niedzielę 25 października przeciwko Cracovii. Strój sportowy z logotypem nowego partnera będzie również używany przez cały sezon podczas rozgrywek Ligi Europy, w których udział bierze Lech Poznań.