źródło: lechpoznan.pl

AliExpress, globalny lider handlu internetowego, został nowym sponsorem Kolejorza. Umowa będzie obowiązywać do 30 czerwca 2021 roku, z możliwością przedłużenia. Dla AliExpress jest to pierwsze na świecie partnerstwo w zakresie marketingu sportowego.

Ostatnie działania Lecha Poznań zyskują aprobatę kibiców. Po bardzo udanym okienku transferowym, przyszła teraz kolej na przedstawienie nowego sponsora. AliExpress to jedna z najszybciej rozwijających się w Polsce marek „lifestyle” oraz e-commerce. Jak podkreślają szefowie Lecha umowa nie jest efektem ostatnich świetnych wyników drużyny w Europie, ale rozmów rozpoczętych blisko rok temu. Nie da się jednak zaprzeczyć, że dobra prasa w ostatnim czasie mogła wpłynąć na ostateczną decyzję Chińczyków.

Jest to potwierdzenie, że nasz klub jest silnym brandem. Kluczowa okazała się nasza reputacja nie tylko na polskim, ale i europejskim rynku. Miłym dodatkiem do współpracy są wynegocjowane dla naszych kibiców korzystne warunki zakupów na platformie, zwłaszcza podczas nadchodzących wyprzedaży w ramach Dnia Singla – mówi Karol Klimczak, prezes zarządu KKS Lech Poznań.

Dla AliExpress, który przygotowuje się do bicia rekordu Światowego Festiwalu Zakupów 11 i 12 listopada, znanego również jako Dzień Singla, partnerstwo z poznańskim klubem to pierwszy krok w kierunku marketingu sportowego. Logo AliExpress pojawi się na spodenkach zawodników pierwszego zespołu Lecha Poznań, a reklamy sponsora umieszczane będą na stadionie podczas meczów ligowych. Ponadto kibice Kolejorza otrzymają specjalne kody rabatowe do wykorzystania na platformie AliExpress. Szczegóły tej promocji maja zostać ogłoszone niebawem.

Polska jest jednym z naszych wiodących rynków w Europie, a piłka nożna to sport narodowy dla Polaków. Chcemy, aby współpraca z Lechem Poznań symbolizowała nasze zaangażowanie na polskim rynku. Lech to ambitny zespół, zaangażowany w rozwój młodzieży i reprezentujący Polskę w tegorocznej Lidze Europy. W nadchodzącym sezonie, w ramach partnerstwa z klubem, będziemy szukać sposobów integracji wspólnych działań w różnych obszarach. Początkiem będzie nasza kampania wspierająca Dzień Singla w listopadzie – podkreślił Gary Topp, prezes AliExpress na Europę Środkowo-Wschodnią. 

Pierwszy mecz Lecha Poznań, podczas którego zawodnicy pojawią się z logo AliExpress na spodenkach, odbędzie się w najbliższa niedzielę 25 października przeciwko Cracovii. Strój sportowy z logotypem nowego partnera będzie również używany przez cały sezon podczas rozgrywek Ligi Europy, w których udział bierze Lech Poznań.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *