„Jak tworzyć kulturę w sieci? Cykl edukacyjny” to projekt obejmujący webinaria, indywidualne konsultacje, wydawnictwo oraz video case studies omawiające najciekawsze przykłady wydarzeń, które z formuły tradycyjnej przeniosły się do sieci.
Wydział Kultury Urzędu Miasta w Poznaniu zaprasza przedstawicielki i przedstawicieli organizacji pozarządowych do udziału w tym bezpłatnym projekcie edukacyjnym. Jego zadaniem jest rozwinięcie kompetencji z zakresu projektowania, produkcji oraz komunikowania wydarzeń realizowanych offline, jak i tych przeniesionych do Internetu.
Uczestnicy dowiedzą się jak zaplanować wydarzenie w podwójnej formule. Co zrobić, żeby trafić zarówno od odbiorców offline jak i online. Okazuje się, że dostępnych jest wiele rozwiązań, o których istnieniu niekoniecznie wiemy. Do tego dochodzi racjonalne dysponowanie budżetem, a także odpowiednia komunikacja. O tym wszystkim będą opowiadać eksperci zaproszeni do projektu
Działania te mają na celu przygotowanie poznańskich organizacji pozarządowych, działających w obszarze kultury, do nadchodzącego, naznaczonego niepewnością roku, który prawdopodobnie będzie wymagał po raz kolejny dostosowania działań do formuły online lub hybrydowej. Zresztą takie dwutorowe działania zapewne na stałe wpiszą się w realizację projektów. Warto zatem rozwijać kompetencje związane z tworzeniem i animowaniem kultury online.
Szczegółowy harmonogram webinariów:
23.11 g. 17 WEBINARIUM STRATEGIA PLANOWANIA DZIAŁAŃ / Andrzej Pakuła
25.11 g. 18.30 WEBINARIUM BUDŻET I TECHNOLOGIA / Mikołaj Ludwik Szymkowiak
27.11 g. 17 WEBINARIUM KOMUNIKACJA / Agnieszka Kopiewska
Szczegółowy harmonogram konsultacji:
19.11 g. 10-13.30 KONSULTACJE 1 STRATEGIA / Andrzej Pakuła
20.11 g. 17-20.30 KONSULTACJA 2 STRATEGIA / Agata Wittchen-Barełkowska
24.11 g. 17-20.30 KONSULTACJE 3 STRATEGIA / Emilia Mazik
24.11 g. 10-13.30 KONSULTACJE 1 BUDŻET I TECHNOLOGIA / Łukasz Gajdek
26.11 g. 17-20.30 KONSULTACJE 2 BUDŻET I TECHNOLOGIA / Adam Romel
30.11 g. 16-19.30 KONSULTACJE 3 BUDŻET I TECHNOLOGIA / Mikołaj Ludwik Szymkowiak
1.12 g. 10-13.30 KONSULTACJE 1 KOMUNIKACJA / Agnieszka Kopiewska
01.12 g. 17-20.30 KONSULTACJE 2 KOMUNIKACJA / Ola Juchacz
Aktualny stan zapisów i dostępne terminy widoczne są pod tym linkiem.
Uczestnictwo w webinarium oraz w konsultacjach odbędzie się za pośrednictwem platformy Zoom. Pojedyncze konsultacje trwają 30 min. Zgłoszenia na konsultacje powinny odbyć się najpóźniej 24h przed planowanymi konsultacjami i powinny zawierać: nazwę organizacji pozarządowej, nazwę i ogólny opis projektu (do 300 słów) oraz opis problemu (do 300 słów) do konsultacji z ekspertem. Zapisy: edukacja@pawilon.org.